Javni poziv za sufinanciranje projekata/programa/manifestacija udruga u 2024. godini

Na temelju članka 6. Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge („Narodne novine“, broj 26/15. i 37/21.) općinski načelnik Općine Sveti Juraj na Bregu objavljuje sljedeći

JAVNI POZIV za sufinanciranje projekata/programa/manifestacija udruga u 2024. godini

I.

Predmet ovog Javnog poziva je prikupljanje pisanih prijedloga projekata/programa/ manifestacija svih korisnika Proračuna Općine Sveti Juraj na Bregu.

U 2024. godini samo iznimno će se financirati projekti i programi koji nisu prijavljeni na ovaj Javni poziv i to samo oni gdje planiranje i projektiranje zbog objektivnih razloga nije bilo moguće realizirati u vrijeme raspisivanja ovog Javnog poziva.

Ukupno planirana vrijednost je 115.000,00 EUR.

Najmanji iznos financijskih sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti je 200,00 EUR po pojedinom projektu/programu/manifestaciji, a najveći iznos 10.000,00 EUR.

Prijave se podnose za sljedeća područja:

            1. kultura,

            2. tehnička kultura,

            3. sport,

            4. ostalo.

II.

Pod korisnicima Proračuna Općine Sveti Juraj na Bregu podrazumijevu se organizacije civilnog društva i druge pravne i fizičke osobe, a naročito:

            1. Kulturne ustanove i institucije, udruge,

            2. Organizacije tehničke kulture,

            3. Sportski klubovi i udruženja,

            4. Udruženja građana,

            5. Ostale udruge građana i pojedinci.

III.

Kriteriji i prioriteti temeljem kojih će se utvrđivati prednost prijavljenog projekta/programa/ manifestacije su:

  1. neposredna ili posredna korist za društvenu zajednicu te doprinos razvoju civilnog društva na području Općine Sveti Juraj na Bregu,
  2. aktivnosti utvrđene projektom/programom/manifestacijom doprinose ispunjavanju ciljeva i prioriteta definiranih strateškim i planskim dokumentima Općine Sveti Juraj na Bregu,
  3. organizacijski i ljudski kapaciteti za provedbu projekta/programa/manifestacije,
  4. uspješnost u dosadašnjoj provedbi projekata/programa/manifestacije,
  5. realan odnos troškova i očekivanih rezultata projekta/programa/manifestacije,
  6. suradnja s drugim udrugama i partnerima s područja Općine Sveti Juraj na Bregu, Međimurske županije, inozemstva,
  7. inovativnost i primjenjivost projekta/programa/manfestacije,
  8. sufinanciranje iz drugih izvora (Međimurske županije, nadležnih ministarstava, zaklada, EU fondova, privatnih donatora i slično) te
  9. uređen sustav prikupljanja članarina.

IV.

Uvjeti koje udruge moraju zadovoljavati za dodjelu sredstava za sufinanciranje prijavljenih projekata/programa/manifestacija su sljedeći:

  1. da su upisane u Registar udruga, odnosno drugi odgovarajući registar,
  2. da su upisane u Registar neprofitnih organizacija,
  3. da su se svojim statutom opredjelile za obavljanje djelatnosti i aktivnosti koje su predmet financiranja i kojima promiču uvjerenja i ciljeve koji nisu u suprotnosti s Ustavom i zakonom,
  4. da su uredno ispunile obveze iz svih prethodno sklopljenih ugovora o financiranju iz Proračuna Općine Sveti Juraj na Bregu,
  5. da u tekućoj godini nisu korisnici financijske potpore za istu svrhu iz drugih izvora,
  6. da nemaju dugovanja s osnove plaćanja doprinosa za mirovinsko i zdrastveno osiguranje i plaćanja poreza  i drugih davanja prema državnom proračunu i proračunu Općine;
  7. da se protiv Korisnika, odnosno osobe ovlaštene za zastupanje i voditelja projekta/programa/manifestacije ne vodi kazneni postupak i nije pravomoćno osuđen za prekršaje ili kaznena djela definirana Uredbom o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja projekta i programa od interesa za opće dobro koje provode udruge  („Narodne novine“, broj 26/15. i 37/21.),
  8. da projekt/program/manifestacija bude ocijenjen kao značajan (kvalitetan, inovativan, koristan) za razvoj civilnog društva i zadovoljenje javnih potreba Općine, sukladno kriterijima iz točke III. ovog Javnog poziva.

V.

Predlagatelji projekata/programa/manifestacija obvezni su dostaviti:

1. Ispunjeni, potpisani i ovjeren  Obrazac A – podaci o udruzi,

2. Ispunjeni, potpisani i ovjereni Obrazac B – osnovni podaci o projektu,

3. Ispunjeni, potpisani i ovjereni Obrazac C – financijski plan,

4. Ispunjeni, potpisani i ovjereni Obrazac D – nepostojanje dvostrukog financiranja,

5. Presliku Rješenja o upisu u Registar neprofitnih organizacija te

6. Potpisanu izjavu o partnerstvu, ako postoje partneri na projektu.

VI.

Prihvatljivi i neprihvatljivi troškovi

Prihvatljivi troškovi su troškovi koje je imao korisnik financiranja te koji ispunjavaju sve sljedeće kriterije:

  1. moraju biti navedeni u ukupnom predviđenom proračunu projekta/programa/manifestacije,
  2. nužni su za provođenje projekta/programa/manifestacije koji je predmet dodjele financijskih sredstva,
  3. trebaju biti umjereni, opravdani i usuglašeni sa zahtjevima racionalnog financijskog upravljaja, sukladno načelima ekonomičnosti i učinkovitosti,
  4. troškovi kupnje ili iznajmljivanja opreme i materijala (novih ili rabljenih) namijenjenih isključivo za projekt/program/manifestaciju,
  5. troškovi potrošne robe,
  6. troškovi podugovaranja te
  7. administrativni troškovi.

Prihvatljivim se neće smatrati sljedeći troškovi:

  1. dugovi i stavke za pokrivanje gubitka ili dugova,
  2. dospjele kamate,
  3. stavke koje se već financiraju iz javnih izvora,
  4. kupovina zemljišta ili građevina, osim kada je to nužno za izravno provođenje projekta/programa/manifestacije, kada se vlasništvo mora prenijeti na korisnika financiranja i/ili partnere najkasnije po završetku projekta/programa/manifestacije,
  5. gubici na tečajnim razlikama ili
  6. zajmovi trećim stranama.

VII.

Prijedlozi projekata/programa/manifestacija dostavljaju se isključivo elektronički, putem elektroničkog sustava prijavljivanja HRcity, prijavljivanjanjem na web adresu uprava.hrcity.hr.

Rok za podnošenje prijedloga projekata/programa/manifestacije je 03.03.2024. godine do 24:00 sata.

 VIII.

Razmatrat će se samo projekti/programi/manifestacije koji su pravodobno prijavljeni.

IX.

Obrasci se popunjavaju ručno ili pomoću računala.

X.

U slučaju dodatnih pojašnjenja, Općina Sveti Juraj na Bregu može zatražiti dopunu dokumentacije, a rok za dopunu dokumentacije je 5 radnih dana.

Sve dodatne informacije i upite možete dobiti na br. tel. 040/855-298 ili na e-mail: eu@svetijurajnabregu.hr

                                                                                              OPĆINSKI NAČELNIK

                                                                                    Anđelko Nagrajsalović, bacc.ing.comp.



aktualno

Dobrodošli u najljepšu općinu na brežuljku, općinu Sveti Juraj na Bregu. Pridruži se i ti stvaranju najzanimljivije web stranice te nam pošalji svoju vijest ili zanimljivost pa možda baš tvoju riječ vide brojni svakodnevni posjetitelji.

Skip to content