Na temelju članka 6. Uredbe o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja programa i projekata od interesa za opće dobro koje provode udruge („Narodne novine“, broj 26/15. i 37/21.) općinski načelnik Općine Sveti Juraj na Bregu objavljuje sljedeći
JAVNI POZIV
za sufinanciranje projekata/programa/manifestacija
udruga u 2025. godini
I.
Predmet ovog Javnog poziva je prikupljanje pisanih prijedloga projekata/programa/ manifestacija svih korisnika Proračuna Općine Sveti Juraj na Bregu.
U 2025. godini samo iznimno će se financirati projekti i programi koji nisu prijavljeni na ovaj Javni poziv i to samo oni gdje planiranje i projektiranje zbog objektivnih razloga nije bilo moguće realizirati u vrijeme raspisivanja ovog Javnog poziva.
Ukupno planirana vrijednost je 140.000,00 EUR.
Najmanji iznos financijskih sredstava koji se može prijaviti i ugovoriti je 200,00 EUR po pojedinom projektu/programu/manifestaciji, a najveći iznos 10.000,00 EUR.
Prijave se podnose za sljedeća područja:
1. kultura,
2. tehnička kultura,
3. sport,
4. ostalo.
II.
Pod korisnicima Proračuna Općine Sveti Juraj na Bregu podrazumijevu se organizacije civilnog društva i druge pravne i fizičke osobe, a naročito:
1. Kulturne ustanove i institucije, udruge,
2. Organizacije tehničke kulture,
3. Sportski klubovi i udruženja,
4. Udruženja građana,
5. Ostale udruge građana i pojedinci.
III.
Kriteriji i prioriteti temeljem kojih će se utvrđivati prednost prijavljenog projekta/programa/ manifestacije su:
- neposredna ili posredna korist za društvenu zajednicu te doprinos razvoju civilnog društva na području Općine Sveti Juraj na Bregu,
- aktivnosti utvrđene projektom/programom/manifestacijom doprinose ispunjavanju ciljeva i prioriteta definiranih strateškim i planskim dokumentima Općine Sveti Juraj na Bregu,
- organizacijski i ljudski kapaciteti za provedbu projekta/programa/manifestacije,
- uspješnost u dosadašnjoj provedbi projekata/programa/manifestacije,
- realan odnos troškova i očekivanih rezultata projekta/programa/manifestacije,
- suradnja s drugim udrugama i partnerima s područja Općine Sveti Juraj na Bregu, Međimurske županije, inozemstva,
- inovativnost i primjenjivost projekta/programa/manfestacije,
- sufinanciranje iz drugih izvora (Međimurske županije, nadležnih ministarstava, zaklada, EU fondova, privatnih donatora i slično) te
- uređen sustav prikupljanja članarina.
IV.
Uvjeti koje udruge moraju zadovoljavati za dodjelu sredstava za sufinanciranje prijavljenih projekata/programa/manifestacija su sljedeći:
- da su upisane u Registar udruga, odnosno drugi odgovarajući registar,
- da su upisane u Registar neprofitnih organizacija,
- da su se svojim statutom opredjelile za obavljanje djelatnosti i aktivnosti koje su predmet financiranja i kojima promiču uvjerenja i ciljeve koji nisu u suprotnosti s Ustavom i zakonom,
- da su uredno ispunile obveze iz svih prethodno sklopljenih ugovora o financiranju iz Proračuna Općine Sveti Juraj na Bregu,
- da u tekućoj godini nisu korisnici financijske potpore za istu svrhu iz drugih izvora,
- da nemaju dugovanja s osnove plaćanja doprinosa za mirovinsko i zdrastveno osiguranje i plaćanja poreza i drugih davanja prema državnom proračunu i proračunu Općine;
- da se protiv Korisnika, odnosno osobe ovlaštene za zastupanje i voditelja projekta/programa/manifestacije ne vodi kazneni postupak i nije pravomoćno osuđen za prekršaje ili kaznena djela definirana Uredbom o kriterijima, mjerilima i postupcima financiranja i ugovaranja projekta i programa od interesa za opće dobro koje provode udruge („Narodne novine“, broj 26/15. i 37/21.),
- da projekt/program/manifestacija bude ocijenjen kao značajan (kvalitetan, inovativan, koristan) za razvoj civilnog društva i zadovoljenje javnih potreba Općine, sukladno kriterijima iz točke III. ovog Javnog poziva.
V.
Predlagatelji projekata/programa/manifestacija obvezni su dostaviti:
- Ispunjeni, potpisani i ovjeren Obrazac A – podaci o udruzi,
- Ispunjeni, potpisani i ovjereni Obrazac B – osnovni podaci o projektu,
- Ispunjeni, potpisani i ovjereni Obrazac C – financijski plan,
- Ispunjeni, potpisani i ovjereni Obrazac D – nepostojanje dvostrukog financiranja,
- Presliku Rješenja o upisu u Registar neprofitnih organizacija te
- Potpisanu izjavu o partnerstvu, ako postoje partneri na projektu.
VI.
Prihvatljivi i neprihvatljivi troškovi
Prihvatljivi troškovi su troškovi koje je imao korisnik financiranja te koji ispunjavaju sve sljedeće kriterije:
- moraju biti navedeni u ukupnom predviđenom proračunu projekta/programa/manifestacije,
- nužni su za provođenje projekta/programa/manifestacije koji je predmet dodjele financijskih sredstva,
- trebaju biti umjereni, opravdani i usuglašeni sa zahtjevima racionalnog financijskog upravljaja, sukladno načelima ekonomičnosti i učinkovitosti,
- troškovi kupnje ili iznajmljivanja opreme i materijala (novih ili rabljenih) namijenjenih isključivo za projekt/program/manifestaciju,
- troškovi potrošne robe,
- troškovi podugovaranja te
- administrativni troškovi.
Prihvatljivim se neće smatrati sljedeći troškovi:
- dugovi i stavke za pokrivanje gubitka ili dugova,
- dospjele kamate,
- stavke koje se već financiraju iz javnih izvora,
- kupovina zemljišta ili građevina, osim kada je to nužno za izravno provođenje projekta/programa/manifestacije, kada se vlasništvo mora prenijeti na korisnika financiranja i/ili partnere najkasnije po završetku projekta/programa/manifestacije,
- gubici na tečajnim razlikama ili
- zajmovi trećim stranama.
VII.
Prijedlozi projekata/programa/manifestacija dostavljaju se isključivo elektronički, putem elektroničkog sustava prijavljivanja HRcity, prijavljivanjem na web adresu uprava.hrcity.hr.
Rok za podnošenje prijedloga projekata/programa/manifestacije je 6.3.2025. godine do 24:00 sata.
VIII.
Razmatrat će se samo projekti/programi/manifestacije koji su pravodobno prijavljeni.
IX.
Obrasci se popunjavaju ručno ili pomoću računala.
X.
U slučaju dodatnih pojašnjenja, Općina Sveti Juraj na Bregu može zatražiti dopunu dokumentacije, a rok za dopunu dokumentacije je 5 radnih dana.
Sve dodatne informacije i upite možete dobiti na br. tel. 040/855-298 ili na e-mail: eu@svetijurajnabregu.hr
OPĆINSKI NAČELNIK
Anđelko Nagrajsalović, bacc.ing.comp.