KAD SVJETSKI PUTNIK IZGRADI SVJETSKU KUĆU

Ronald Pintarić: U svojoj sam kući češće domar, nego vlasnik

Kuća za odmor Gran Vista u Dragoslavcu još je 2019. godine stekla titulu najbolje kuće za odmor u Europi koju dodjeljuje European Holiday Home Association. I danas, gotovo tri godine nakon toga, obiteljska kuća za odmor obitelji Pintarić ne silazi s te ljestvice.

– Bila je to obična vikendica, rođendanski poklon mog oca mojoj majci. Svoju mladost proveo sam na ovoj terasi. Tu sam slavio sve svoje rođendane od 16 godine. Već tada, imala je u sebi nešto posebno. Pogled na krajolik uvukao mi se pod kožu. Kada su svi u obitelji digli ruke od nje, ja sam je odlučio preurediti. Ona je trebala biti moj dugi dom, mjesto za moju obitelj. Kako je cijena investicije rasla, morao sam pronaći opravdanje za daljnja ulaganja. ˈBit će to kuća za iznajmljivanje – rekao sam.

Muzej

U prvoj fazi preuređenja, postavljalo se pitanje o dizajnu kuće.

– Kada sam osmišljao dizajn kuće, razmišljao sam da bude uređena u međimurskom stilu. U tom trenutku dobio sam savjet da kuću ipak uredim u nešto modernijem, ležernijem stilu. Stavio sam se u kožu turista. Putovao sam mnogo, a stavivši se u ulogu turiste shvatio sam da se ni sam ne bih volio osjećati kao u muzeju. Također, bitan faktor bila je egzotika. Ne bih potrošio novac na odmor u Zagorju. Ne zato što Zagorje nije dovoljno atraktivno, već zato što mi je kao stanovniku ovih krajeva poznato. Poznato imamo i kod kuće, za to se ne plaća. Vremena su se promijenila. Klasična vikendica, koncept nastao 80-ih godina, više ne prolazi. Zašto bi itko išao u šumu i gorice kad ima mnogo boljeg i zanimljivijeg izbora od toga? Odlučio sam se tako za modernu arhitekturu umjesto one tradicionalne. To je bio zgoditak.

Znatiželjnici

Ronaldova vizija kuće podudarala se s njegovim preferencijama i kriterijima po kojima i sam bira smještaje na svojim putovanjima.

– Moja pedantnost u mnogočemu je odigrala značajnu ulogu. Uložio sam u detalje i naizgled nebitne sitnice. Ubrzo su počele stizale ponude iz Njemačke, Austije, Mađarske i drugih zemalja, ali i od domaćih turista. Ohrabren njihovim interesom, u drugoj sam fazi preuređenja napravio vanjski bazen i dodao sadržaju kuće wellness zonu. Čvrsto sam odlučio i da to neće biti kuća u kojoj vas dočekujem ja u ulozi domaćina. Ponudio sam tako svojim gostima intimnu i privatnost kakvu i sam tražim na odmoru. U početku je bilo je problema sa zainteresiranim prolaznicima koji su se zaustavljali na puteljku uz kuću. Iako je kuća ograđena, ti su znatiželjnici virili u dvorište kada bih imao goste, narušavajući im pritom privatnost. S vremenom, taj se problem reducirao. To je nedostatak u našoj turističkoj ponudi, a vezan je za naš mentalitet. ˈNe zaviruj u tuđa dvorištaˈ, mudra je poslovica.

Očinstvo

Ronald Pintarić otac je troje djece, sina Roka (18) koji mu pomaže u održavanju kuće, te kćerka Hede (13) i Asje (11). Osluškivanje potreba i želja svoje djece pomoglo mu je da u kuću za odmor uključi zabavne sadržaje predviđene svakom uzrastu.

– Rukovodio sam se potrebama svoje djece, pa tako kuća ima sadržaje za sve uzraste. Iako je kuća prvotno trebala biti rezervirana za nas, sada u nju dolazimo povremeno. U svojoj kući ja sam više samo domar, no vlasnik – govori nam Ronalad kroz smijeh.

Škrtost

Razvoj turizma u Međimurju posljednjih se godina zahuktava, a R. Pintarić kao senior na ovom poslu istaknuo je nekoliko savjeta za sve one koji primišljaju o intvestiranju.

– Škrtost će se primjetiti. To se vidi po istošenim ručnicima, starim otiračima i ponudi pića kojom dočekajete gosta. Investirati u kuću nije mali zalogaj, a da biste je isplatili potrebno vam je najmanje 15 godina. Ovo nikada nije bio moj primaran izvor prihoda pa sam mogao uložiti nešto više novaca. Kuću sam radio po svojim kriterijima i za sebe, zato je ona neponovljiva. Svima onima koji će uložiti savjetovao bih da se izvuku iz svoje kože i stave u cipele gosta. To je jedini način da postignete objektivnost, i jedini put koji vodi do prave kvalitete, istaknuo je Ronald za kraj.

objavila: Blanka Lozić
preneseno s: www.medjimurski.hr

aktualno

Dobrodošli u najljepšu općinu na brežuljku, općinu Sveti Juraj na Bregu. Pridruži se i ti stvaranju najzanimljivije web stranice te nam pošalji svoju vijest ili zanimljivost pa možda baš tvoju riječ vide brojni svakodnevni posjetitelji.